Bona sort


Amic Pepe:

Crec que no vas entendre el meu article anterior. T’ho vas agarrar com a una qüestió personal i en realitat no era així, era una defensa dels caps de llista per a que feren el que tenien que fer, prendre el bou per les banyes i oblidar-se dels mediadors, alguns dels quals ja van vendre a esta ciutat en el seu dia.
No em va agradar el whatsapp que em vas enviar en el que em deies que, moltes vegades, et cridava per tonteries i ara no te cridat. Considere que mai te cridat per tonteries i si així ho penses, crec que tenia un concepte equivocat teu i de les qüestions que t’assenyalava en elles, però en qualsevol cas ara ja ho entenc.

Respecte del que dius que em consideraves un amic, tinc que dir-te, en tot cas, que els vertaders amics son els que diuen les veritats i no aquells aduladors que et diuen i et diran el que has fet bé, inclòs, sense haver-ho fet bé, i jo crec que t’he dit el que has fet bé i lo que no, per tant allà tu amb el concepte d’amistat.

Pepe, no sé si en la vida pública triomfaràs o no, jo et desitje el millor, entre d’altres coses per què si ho fas bé serà un èxit per a tu i per a Borriana, que es, ni més ni menys, l’objectiu final, però tin en compte varies coses, cuida la gent que te rodeja i accepta les crítiques, per què si penses que tot van a ser vanaglories t’emportaràs una gran decepció.

Probablement, com deia la meua amiga Pepa, pensaràs que jo en un moment determinat també em vaig vendre al PP per que vaig treballar per a l’ajuntament entre els anys 2004 i 2007, tinc que dir-te que jo vaig deixar un treball per a entrar a portar el Patronat de Turisme de Burriana i que en cap moment vaig estar a les ordres de cap partit, ni vaig fer campanya a favor de cap opció política, vaig ser un professional, que ho va fer més bé o més mal, però que en definitiva vaig fer un treball professional. Era una opció personal i un repte que em va agradar.

Fa uns moments s’haurà constituït el nou ajuntament i jo quan vaig escriure este article encara no sabia el resultat de les negociacions, simplement conteste al whatsapp que m’ha enviat Pepe i al de Pepa i tan sols vull indicar-los que jo estic al mateix lloc i que continuaré opinant amb la meua llibertat i la meua autocensura com ho he fet fins ara i que si algun article no agrada a algú, ho sent, es la meua opinió que reflexaré sense ofendre a ningú.

Quan estes paraules es penjen a la xarxa, ja tindrem alcalde o alcaldessa, m’agradarà o em disgustarà el seu resultat i no tindré més remei que acceptar-ho i per tant així ho faré, acceptar el veredicte de les urnes.
En qualsevol cas per a tots, els vint i ú regidors de l’ajuntament de Burriana encoratjar-los a que treballen per a que esta ciutat, tan vitalista, amb tantes possibilitats totes desaprofitades, puga eixir de la situació actual en que es troba i encontre el seu camí de futur. Bona sort.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Jenaro y no Genaro

Sr. Alcalde de Burriana – Borriana, això no es res per al mal que el Sr. Albiol farà a la cultura del seu poble.

Burriana no puede perder tantos trenes